Am fost in tabara de teambuilding si leadership la Bran saptamana trecuta. Trupa de traineri: Marian Stas, Adi Ierulescu, Vlad Atanasiu, Dragos Finaru, Cristina Cristea si Gabi Solomon. Trupa de organizatori: Maria si Lili Cristian si Marius.

Ne-am scris si noi si copiii impresiile despre tabara… dar vreau sa incep cu ce scrie Dragos:

„Vrei sa iti spun cum a fost cand am am facut’o pentru prima oara? Ah .. dar mi’e atat de greu sa’mi scormonesc prin sentimente, amintiri, dorinte si trairi .. Tu cum ti’ai descrie prima experienta? Nu’i usor.. mai ales cand incerci sa o impartasesti cu altii.

Ai simtit emotia aceea de la inceput, freamatul, caldura, bucuria, zvacnetul atomilor in fiecare celula a ta, celule care una cate una deveneau exponentele unor dorinte de a incepe odata, de a trece la fapte, de a o face? Un foc launtric care incet, incet, mai ca pe nesimtite, aprinde o dorinta atat de puternica in fata careia nu mai poti sa’i rezisti, pentru ca in sfarsit, sa te lasi luat de val, purtat de fapte, sa te … eliberezi …” Citeste aici Losing my virginity…
Continuam cu ce scrie Cris:

„Cu ce ganduri am plecat din tabara:- generatia 15-16 ani este grozava daca ajungi sa ii cunosti;

– energia pe care mi-au dat-o copii acestia o sa-mi ajunga toata vara;

– programele pentru liceeni sunt grozave si fac o treaba excelenta;

– echipa de traineri: Gabi, Vlad, Marian, Dragos si Adrian – sunt oameni minunati, cu care imi doresc sa mai lucrez; :)

Ca sa citesti tot ce a scris Cris, click aici.

Andreea Popia, prima care a scris despre tabara:

„Tabara a fost minunata, cea mai tare de pana acum mai ales din cauza oamenilor minunati: atat trainerii cat si ceilalti copii. Am fost oarecum sociabila si am avut mai multa incredere in mine ca de obicei, am fost in cea mai buna echipa in care am fost pana acum si am avut un trainer minunat: Dragos Finaru. Nici nu am cuvinte ca sa exprim cat de minunati ati fost si cat de mult m-ati ajutat. Ultima zi a fost trista, cu multe imbratisari si multe poze” Citeste tot ce a scris Andreea, click aici.

Si Gabi, deocamdata ultima:

„Apropo de depasit limite, am facut rapel, catarare si tiroliana intr-o singura zi. Ultimul exercitiu l-am terminat pe o ploaie torentiala. Aproape ca nu te vedeai om cu persoana… si noi eram: “stang, drept”, “stang, drept”, “hai, Diana! hai, ca poti!”. A fost genial!” Tot ce am scris eu, aici.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

